Hur gick detta till?

hejsan på er alla glada människor :-D
jag kommer inte skriva så mycket ikväll för jag har ont i mitt pekfinger och jag brukar skirva med det ^^ användbar infromation elelr hur ?? :-p
iallfall så har min dag varit indre än intressant, jag nämde för er igår att jag "råkade" köra in vår nya bil i en stolpe och jag tog j självklart på mig uppgiften att betala för reperationen det jag inte visste var hur mycket det skulle kosta, jag trodde det skulle ligga runt 1000-1500 kr max men så låg inte fallet till.
Min pappa sa först att det skulle bli runt 3000 kr, jag fick en smärre panikattack men kom till slutsats att vad som har skett har skett och det finns inget man kan göra åt det nu så varför bli deprimerad över det, alltså kort sagt "Hakuna Matat" Timon och Pumba lär ju simba det i lejonkungen.
Min syster höll med i vad jag hade kommit fram till men när jag kom hem så berättade min pappa, till slut måste jag påpeka, att det skulel enbart ligga runt 2000kr vad han fick ut av att göra mitt liv ett helvet i några timmar vet jag inte men men jag blev gladare igen :-D


den fina skadan som jag tillfört vår gamla bettan!!

men idag har jag även varit en kort runda på nova ed min syster för att köpa ett par träningskor till henne, inför imrogon ^^ jag ser redan fram emot det även fats jag också kommer suga ^^, så vi begav oss till stadium där hon hittade ett par billiga skor och ett par fina shorts som hon ska träna i :-D och jag hittade ett par mjukisbyxor på killavdelningen som jag letat efter hur länge som helst och dem kostade bara 199kr :-D

Ikväll så kom sonia hem till mig och vi kollade på melodifestivalen och wildchild och hade det mysigt vi skulle egentligen in till lund men jag var så trött efter att ha jobbat så jag fick säga nej denna gången.När klockan närmade sig tolv så ringer min kära syster igen och ber mig att hämta henne och hennes boytoy, stoffe, i malmö för dem hade varit och sett "män som hatar kvinnor", oj jag glömde fråga om den var bra eller inte :-p jaja jag babblade bara på om mina problem ^^

så nu sitter jag här och kolla på "The big bang theory" väldigt bra och rolig serie

sheldon till vänster e den roliga av dem ^^

iallafall så ska jag snart gå och lägga mig så jag kan träna ordentligt imrogon och sen ska jag förhoppninsvis få tröffa min honungsboll imrogon också ^^ du vet vem du e :-D hoppas du hade kul ikväll ändå :-D

Kramar till er alla // Emelie

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är verkligen synd om dig som klagar över att få betala mindre än väntat! Va glad att priset inte gick upp istället!

2009-03-08 @ 12:44:33
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0