vilken underbarg dag!

hejsan på er alla :-D

idag har varit en händelsefull dag, jag har ju som sagt tränat med min syster och therese, det gick faktiskt väldigt bra förutom min lilla fot men stunt i det min syster gick med på att ¨gå dit igen nästa söndag :-D jag har lycktas med det omöjliga ^^
och sen kom jag hem och duschade och åt lite sen kom stoffe och anneli hem till oss och då blev det filmkväll med hela familjen
men jag tänker lägga upp en massa bilder istället för att förklara allting :-D



så här pep var min syster på att träna när jag hämtade upp henne :-D


enligt mamma var det "den döde svanen" men jag tyckte anneli såg väldigt träningsklar i dem kläderna och emd den posen :-D


therese var ju där cokså såklart helt träningsklar och pep :-D


efter passet var vi rejält trötta men roligt var det...eller jag tyckte det therese var lite mer skeptisk :-P


senare på kvällen så kom stoffe och anneli hem till oss :-D


vi hade en filmkväll som sagt och vi kollade på denna finfina filmen...riktigt bra enligt mig :-D


lite fina bilder på när vi kollade på film, kanske inte den på mig men det var den enda jag hade på mig


efter slumdog millionaire så kollade vi på beck, jag gillar gunvald skarpt specieltl när han knockade en kille ^^



var ju tvungen att ta med dessa bilderna jag tyckte det passade stoffe ^^


ännu lite roliga bilder, denna gången e den gemensamma nämaren mitt rosa diadem :-D

och där e kvällens slut men jag ska kolla in lite "the big bang theory" alldels snart ^^

och för att bara påpeka som jag har gjort väldigt mycket idag e att min dator kommer till mig irmogon....eller nu e ju klockan över tolv så egentligen får jag den faktiskt IDAG !!! :-D


min fina rosa dator kan inte visas för ofta och jag tänker nog döpa den till "del(l)icious" fint va?

Kramar // Emelie

Kommentarer
Postat av: Anneli

Dem där vita skorna passade inte riktigt med allt det mörka men egentligen, man ska ju inte se snygg ut när man tränar, det är meningen att man ska se ut som ett mongo då!

2009-03-12 @ 12:35:42
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0