Svar som börjar med E !

hej hej jag hittde denna roliga sak på bilddagoken hos en kompis till mig, annie, om ni vill får ni gärna ta den och göra den själva också:



Man måste börja med ditt namns första bokstav.
1. Vad heter du? Emelie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Elvira
4. Pojknamn: Elliot
5. Yrke: Eltekniker
6. Färg: Ek (som i färgen på ekmöbler)
7. Klädesplagg: Enfärgat linne
8. Mat: Ekologiska jordbuggar
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: Elaka poliser!! alla som känner mig förstår vad jag menar ^^
12. Något man skriker: EGOIST!!!
13. Film: En Djävulsk romans
14. Något man dricker: Enbärsjuice
15. Band: Electric banana band
16. Djur: Elefant
17. Gatunamn: Enbärsgatan ??
18. Bil: "Epa" eller det heter väl typ något såntdär ^^
19. Sång: "Eloise"
20. Aktivitet med bara en deltagare: enmannaorkester

Kommentarer
Postat av: Amanda

jordbuggar? :o;)

2009-03-02 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0