Ullared here we come!

hej hej !
Nu så jag äntligen vilat ut tillräckligt för att orka sitta vid en dator igen :-P
jag var då på kära ullared i förgår, och enligt tessi e jag beroende av det ställe men det håller inte jag ed ^^
kanske lite men bara väldigt lite i så fall :-D
iallafall så tänkte jag dela med mig av lite fina bilder som skapades däruppe :-D


en fin bild på oss alla tre som skulle upp dit :-D


jag och anneli åkte ner på undervåningen för att kolla upp lite mer tekniska saker :-D



sen tog vi oss en lite fikapaus på den röda fikan, och för dem som inte  vet så finns det även en blå fika


det blev inte så mycket hos mig som det kunde ha blvit men jag har ju nyss köpt en dator så jag höll igen lite


jag tyckte den jackan var så himla fin men den fanns bara i 42, som minst så jag hade väl drunknat i den men min syster ser bar ut i den, kanske dock lite för stor för henne med :-p


på vägen hem fick jag sitta i bakstätet men det var kul det med ^^ sen lyssnade vi på cd-skivorna som jag och anneli hade gjort, jag blev djupt upprörd när jag fick reda på att anneli aldrig hört die mauer innan, och hon har ändå läst tyska i typ 5 år !!! jaja vi får väl banka i nåt vett i henne också nån dag....

avslutningsvis så kanske jag borde nämn att det faktiskt e förbjudet att fotografera inne på Gekås.... hihi vilka lagförbrytare vi e ^^


Kramar // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0