malmö city !

hej hej igen :-D
Idag har jag träffat min lilla stjärna, nämligen therese ^^ och vi åkte till malmö för hon sa att at det skulel bli fint väder idag, jag kallar inte superblåst och iskallt för fint väder men men det var kul ändå :-D
men som ni säkert redan räknat ut så klarade jag inte låta bli att köpa något men idag behövde jag faktiskt köpa ett par saker, och det hittade jag :-D


jag behövde faktiskt ett par tygskor från h&m för jag har ju tankar på att börja träna och då behöver man ju skor :-D


okej dett var kanske lite onödigt men jag tyckte detta linet var så fint och det kosta bara 120 kr, vilket min mamma tyckte var mycket men hon e lite konstig, hon sa också att det liknande ett linen hon hade haft när hon var ung :-P


och denna e min absoluta favorit, jag har på den nu faktiskt :-D den e det täntk att jag ska träna i men jag vet inte om jag tycker den e för fin för det, jag hittade denna på Zara :-D sjukt gullig apa :-D

jaja det var min dag med therese, hon köpte bl,a, en tröja och lite foundtaionsvampar :-D
vi åt också på Chinabox, väldigt god mat där :-D

Kramar // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0