ibland e jag så DUM!!!

När vi satt på väg upp till ullared så frågade vår mamma oss om vi had etagit med någon låt från "Boney M" vilket vi då inte hade och för den delen ahde vi aldrig hört talas om dem men mamma berättade om en väldigt rolig utsida på en Lp som dem hade gjort så idg när vi inte hade något att göra letade mamma reda på det och jag tänkte att det e bättre att visa er dem än att försöka förklara hur den ser ut men rolig e den allt ^^

väldigt naket och väldigt mycket kedjor ^^

speciellt tyckte jag om denna mannen ^^

jaja det har hänt lite andar saker idag också, dem ringde angående min dator och den kommer på måndag :-D Äntligen !! men sen för att berätta lite tråkigare nyheter så fick jag låna min mammas och pappas volvo för att köra till jobbet idag och jag har ju kört den innan, även fast den e ny för oss, så jag tyckte det inet var några problem förutom när jag väl skulle köra in i garporten, som jag också gjort några gånger, jag körde nämligen på en av stolparna som håller upp allting och jag blev livrädd och det lämnde färg från stolpen och en buckla men det trodde jag var allt.....och för att vara helt ärlig så e det ju inte särskitl svårt att fixa men sen när pappa kom in efter ha kollat på den kom han in med något skydd av något slag som hade gått av!!! så nu bär det av till reperationen imrogon och efter att jag har jobbat och träffat min syster får jag väl reda på hur mycket jag får betalaför den "lilla" skadan.....jag kan vara så dum ibland om jag ändå hade varit lite mer försiktig men men vad som e gjort e gjort det e bara att ta hand om konsekvenserna

jaja jag skriver nog imrogon och berättar hur allting löste sig

Kramar // Emelie

Kommentarer
Postat av: Anneli

Knäppgök! Stackars gamla Bettan!

2009-03-07 @ 01:07:26
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0