28/2 LANATIME!!


Idag var då dagen som jag har berättat lite om, jag bestämde mig för att träffa lana en sväng på nova, jag gick ut därifrån med en fullare mage, två par diadem, postits och något acneborttagningsmedel från apoteket


lilla lanapana :-D

Efter jag hade sagt hejdå till lana så ringde jag till annelis mobil och lämnde ett völdigt långt röstmeddelande men tror ni att hon har lyssnat på det???NEJ!! iallfall så jag ringde hem till henne och då svarade stoffe och jag frågade ifall jag fick komma dit igen och plugga (skriva tenta) och så snell som han e så fick jag ju det :-D


Stoffe tyckte om mitt rosa diadem :-D sen stannade jag kvar för att kollapå melodifestivalen med dem...och stoffe fick för första gången uppleva hur jag blir när det visas, nämligen att det som e viktigaste e att sätta poäng på nummrena och alla måste göra det, ALLA!!!
iallafall blev det en lyckad kväll med rätt så mycket gjort för min tenta för när jag sen kom hem ett på natten skrev jag rent allting på datorn och började med dem två sista frågorna, den natten gick jag och la mig klockan 4
 :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0