27/2 middag med mammsi


Denna dagen fortsatte jag med min tenta men det visade sig svårare och det tog längre tid än vad jag trodde så jag kom inte så mycket längre än dagen innan, det kan ju dels bero på att jag jobbade 8 timmar denna dagen och på kvällen var jag och mamma ensamma hemma så vi bestämde oss för att gå ut och äta på gästis, ett typ nytt ställe i stp :-P


här e lilla moi med servetten ^^ maten var lite för komplicerad för min smak men jag hade inte ätit på hela agen så jag åt upp allt förutom efterrätten för den var verkligen inte min grej.


min mammsi gillar inte att vara med på foton och om hon visste att jag har lagt upp en bild på henne skulle hon säkert dödat mig men jag vill ju inte vara självisk och bara ta med en bild på mig så för att kompromissa så lägger jagin en väldigt liten bild på min mammsi...hoppas hon inte får reda på det ^^

En väldigt trevlig kväll :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0