1-2/3 jobbedags och tentaskrivning!!

Idag har jag då jobbat mellan tolv och sex...rätt så behaglig arbetstid om det nu inte varit så att jag mycket hellre hade varit hemma :-P men när jag kom hem så satte jag mif vid datorn direkt och slappade litegrann för att sen ta tag i tentan....hur ser då resultatet än så länge?


jo jag e helt klar med tre frågor av fyra, vilket jag hade tyckt var bra om du inte var så att den fjärde frågan ser ut så här:


ja asså ingenting :-P men men jag har ju som sagt  tolv timmar kvar ^^ och nu e jag ju speedad på cola så vad kan gå fel :-P men denna frågan e faktiskt troligtvis lättast av alla, pga av att man ska ta med mycket av sina egna funderingar.


var ju tvungen att ta med en bild på min käre bok, utan dig hade jag inte klarat mej igenom detta, visst har jag tagit fakta från andra ställen med men det e denna boken som e min bibel typ!! helt obegripligt språk ibland menändå så tröstande :-P
som ni läser försåtr ni att den fjärde frågan kommer bli supér !!! ^^

jaja nu får jag väl fortsätta hoppas ni andra sover just nu och läser det imrogon istället, för er som inte sover hoppas jag ni iallafall gör något roligare än jag :-D

Kramar till alla söta nallar här i världen <3

Over and out // Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0