Tokiga bilder :-D

hej hej igen :-D jag sa ju inte att det skulle dröja lika länge som förra gången :-P
Denna gången har jag lite bilder från vad som hände under förra gången jag skrev....jag hade inte tid att lägga in dem då så det får bli nu....min syster och jag höll på att fåna oss framför hennes webbkamera och här e några få bilder av typ 50 :-P











ja det var väldigt kul :-p och sen kom jag dit där igen någon dag efter och då fick jag t.o.m. mat :-P en ovanlighet hos "kojan" dahl/Fossto, nä jag menade inte det....jag får alltid äta vad jag vill där och just denna dagen valde jag något väldigt speciellt


En fin liten melon med grädde i mitten :-D Mums!!!


och sen skulle jag hem eller nåt för jag körde i min bil och jag läste att någon ville se min nya frisyr, så här kommer en fin liten bild när jag faktisk kör min bil under tiden bilden tas :-p
 den stora förändringen e bara att det inte riktigt e lika rött längre :-D

ha det bra tills nästa gång
KRAMAR // EMELIE :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0