nyklippt och äntligen tillbaka :-D

Hej på er allesammans igen :-D NU var det verkligen ett tag sen jag skrev här...men jag kände att det var dags att börja igen :-P just nu sitter jag på min syster mac och skriver och snart e det dags för mig att köpa en egen dator men det blir en dell....och ännu bättre blir det en rosa dell :-D och ni som känner mig vet hur mycket jag gillar rosa...jag fick ju t.o.m. en rosa vertygslåda i födelsedagspresent...tack igen therese :-) så det ser jag fram emot!

Jag och min syster har precis kollat klart på en urgullig film :-D "definitley maybe" den handlar om en pappa och hans dotter och hon vill veta berättelsen om hur hennes mamma och pappa träffades och hennes pappa berättar då en berättelsen om tre tjejer som skulle kunna vara hennes mamma och sen e det upp till dottern att räkna ut vem som e hennes mamma....pappan byter ut alla namne  på personerna, annars vet ju dottern direkt :-p väldigt rolig och underhållande.

Och sen idag har jag även klippt mig :-P inget crazy som förra gången men nu e det lite mer jämt i längderna än innan :-P välbehövligt enligt mig :-D

NU ska jag vara lite social med in syster som ser uttråkad ut och sen hörs vi snart igen och jag ska försöka skriva lite oftare än innan :-P

KRAMAR // Emelie



Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså det var verkligen på tiden! Du är kass på att uppdatera ;) Och vi vill ha bilder på din frisyr!!! Puss

2009-01-27 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0