"into-me-I-see"

I helgen har det hänt mycket...viilket har gjort att jag inte hunnit skriva förrän nu :-D

I fredags jobbade jag ( som alltid ^^) men sen på kvällen var mina föräldrar borta (vilket händer typ aldrig!) så jag bjöd hem lana och sonia för att ha en tjejkväll med baileys,snacks och "the love guru" och förrutom det hann vi även med lite melodifestivalenqiuz....vilket visade att varken sonia eller lana kan särskilt mycket om just det ämnet :-P om det e att skryta med elelr tvärtom e ju frågan ^^
sen hann vi även med lite väldigt hög nostaligisk musik, så som grease och britney :-D



 vi hann inte se hela filmen...men jag tänkte ta med den upp till lana nästa gång jag hälsar på...så kan malin också få se den underbara filmen :-D ("stop hitting yourself, stop hitting yourself....why are you still hitting yourself?" eller kanske "BIBLE- Basic Instruction Before Leaving Earth" :-D)

Sen när jag och sonia skulle följa lana till brandsationen för hennes mamma skulle hämta henne där, så kom det en massa bilar i 120 och bara parkerade på parkeringen....och sen sa någon man att det inte var "speciellen" eller nåt och då trodde lana att dem pratde om pizza....men jag tror det handlade om någon uttryckning för ett tag efter så kom dem en brandbil utkörande med lussirenerna på :-P men det var ingen panik hos männen längre så vi fattade inte rikgti vad som hände men lana bestämde sig för att rapportera allt med att filma värsta nyhetssänding med hennes mobil....men mig och sonia som vittnen ^^ väldigt roande :-D och hon avslutade allting med "over and out"  en väldigt fin avlutning på den kvällen :-D

Sen på lördagen var det såklart dags att jobba igen i 8 timmar mellan 12-20 och sen skjusade mamma in mig till lund direkt för att jag skulle komma så fort som möjligt till mitt andra jobb ^^ eller jobb och jobb....men roligt var det :-P
Det är nämligen så att jag har gått med i lunds nation....passande iom att jag läser på lunds universitet så jag jobbade på deras klubb mellan 21-03 typ....det var väldigt roligt att stå i baren ^^ det kanske som var lite mindre roligt var att städa efteråt ^^ specieltl moppa killarnas toalett....men jag och carro klarade tillsammans :-D och ida var där också iom att det var hennes syster som var förman för kvällen men hon skulle upp tidigt så hon skippade städningen....den lilla grisen :-p

 
jag hoppas jag får lov att jobba där fler gånger.....förhoppningsvis när det e mer folk där :-D


Over and out // Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin Lindblom

haha gör det :D så kan vi få oss ett gott skratt :D

2009-02-26 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0