helgens äventyr

hejsan på er alla glada bloggläsare, jag e på toppenhumör idag...eller iallfall nu innan idag var jag på urselt humör men sen hände något, kan vara att dem ringde in mig för att jobba i i fyar timmar och tjäna extra pengar elelr så har det med pannkakorna jag fick när jag kom hem elelr så e det så enkelt att jag har druckit för mycket cola idag så jag e helt vozzie just nu :-P men hur som helst så e jag på topp! :-D

jag traffade min kära underbara vän ida i fredags ( ja jag vet det var längsen,,,fy emelie :-p) men typiskt nog tog jag inga bilder från dess (jag gör det typ aldrig när jag e med ida...hmmm undra varför)...vilket e synd för det hade varit roliga bilder...jag provade ett par skinnbyxor...och jag funderar på att köpa dem :-P och ida köpte en väldigt snygg jeansjacka :-D men för att påminna alla andra hur hon fortfarande ser ut så lägger jag ut en nostalgisk bild på henne...hoppas du gillar den ^^

min lilla bulle <3

och sen kom då helgen och jag jobbade lite till men sen på lördagkvällen så träffade jag lilla sonia...och iom att jag hade mina högklackade stövlar var hon mindre än vanligt :-P

 
Och för det speciella tillfället kände vi för att en komedi och vilken e då inte bättre än "the love guru" med bl.a. Justin timberlake...jag har nog aldrig skrattat så mycket för en film :-P men det e ju en speciell humor men den passade oss två....

 
jag och sonia och sen efter the love guru kolalde vi på the wedding date...den var också rolig fast jag har ju sett den tusen gånger och det var inte direkt samma humor i den....fast den scenen i duschen e speciell^^

jaja ja nu har ni fått reda på var jag har haft för mig i helgen....
hörs snart igen

Kramar //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0