dinner and a movie?

hej hej igen :-D
jag glömde ju helt av att berätta om min gårdag...den var händelsefull....minst sagt :-P jag hämtar upp min syster och chrisstopher runt tio pch så beger vi oss av mot nova...och där lämnade jag tillbaka ett par shorts på topshop...dem vra underbara men för dyra :-P jag hade köpt dem när jag var med ida men däremot gjorde jag ett rejält klipp då jag köpte en klänning på topshop för 100kr och den hade kostat 999kr...fatta hur glad jag blev....men men tillbaks till gårdagen...medan vi var där hittade stoffe någto som passande honom bra :-P



väldigt stiligt :-)

sen fikade vi på espresso house men den riktiga anöedningen till att jag fick följa med var för att dem skulle köpa PS3 och så orkade dem inte bära på det själv...för dem ( och med dem menar jag anneli) verkar inte tycka att det e mest logiska skulle vara att skaffa ett eget körkort...nänä snylta på lillasyster...det e väl moget?? :-P
men så det blev ett PS3, en kabel, två spel till och ett headset...sen körde vi ut till skabysjö för att stoffe skulle jobba och det skulle jag med :-)

Efter mitt jobb var det direkt tillbaks till min syster för vi skulle äta tacos tillsammans alla tre :-D


haha min syster har en tendens att rapa,fisa och göra andra högljuda olämpliga saker och just här har hon rapat men hon lyckas ändå få till en pose dessvärre lyckas inte riktigt stoffe det ^^


en fin liten pinup som städar undan maten men var håller stoffe hus när man ska diska? ^^


självupptagen någon?? :-P nä han försöker bara få igång en film som vi ska se "wild child" väldigt rolig kanske inte den bästa i dess kategori men helt klart godkänd :-D

men det var en väldigt trevlig dag och jag hoppas jag får komma på besök fler gånger :-D

Det jag glömde nämna var att när jag och anneli handlade maten köpten jag en tidning och jag har nu hittat min vårjacka....den e helt otrolig...alla komma tro jag e värsta freaket för den e nämligen....ROSA!!! :-P men fin e den



haha jaja nu e det nog dags att sova elelr så ska jag spela lite the sims2 :-P
 ha det gött
KRAMAR // Emelie

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina bilder syrran! Haha. Raaaap...

2009-02-07 @ 17:03:39
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0