sjukdom och resor :-D

hej hej
Nu var det e tag sen sist men jag har en väldigt bra förklaring till det...nämligen att jag har varit sjuk och sängliggandess sen i lördasgkväll, med undantag att jag faktiskt dumt nog jobbade på söndag vilket gjorde att jag nästan hade 39 graders feber...kanske inte låter så farligt men prova att jobba i det tillståndet och samtdigt vara trevlig mot varenda kund som kommer...jag gissar att en del kunder uppfattade mig som uttråkad och otrevlig :-P  
men nu e jag på bättringsvägen igen...inte helt återställd men nästan, som jag påpekade till min syster innan idag hade det varit väldigt lägligt med en bärbar dator just nu för då hade jag ju kunnat ligga i min säng och skriva en massa roliga inlägg om hur mitt rum ser exakt likadant ut som förra gången jag hade skrivit men nu fick ni inte den roliga lässtunden iom att jag inte har köpt min dator än :-P
Men jag blev så extremt inrriterad på...ja jag vet egentligen inte på vad egentligen bara så himmla irriterad...som ni flesta vet så har premiären av den sjätte hp filmen skjutits upp tills i juli iår istälelt för november förra året och då kan man säga att jag böev rätt så irriterad...men tänkte "ja men det kan ju bero på författarstrejken osv.." jag tog det som att nu har något att se fram emot till sommaren...förutom min resa till toscana då vill säga :-P men nu har det hänt igen och denna gången kan jag inte komma på en logisk förklaring till varför, det e nämligen såhär att the sims 3 skulel kommit ut nu i februari men gör det det??? NEJ utan det har blivit framsjkutit tills i juni iår....så just nu e jag ganska irriterad på vem det nu esom har ebstämt det....nu har jag ingenting att se fram emot förrän  den 20 april då jag ska till valencia med min söta kompis therese och hälsa på matilda :-D










här e lilla therese :-D


och här e matilda som e i valencia just nu :-D

KRAMAR // Emelie




Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHaH dagens ilands-problem?:p

2009-02-10 @ 18:03:13
Postat av: Therese

skrev du inlägget innan jag var hos dig? jag gissar iaf på det, för vi åker ju den 16 :) och matilda har inte åkt än, hon åker i slutet av februari

2009-02-12 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0