rosa i mina drömmar!

Hej! jag har hittat min drömdator den e verkligen superfin och den skriker verkligen emelie om den :-D

e den inte bara så underbar vacker?? :-D

jaja jag behöver ju köpa en dator nu iallafall, iom att jag har börjat studera igen, ja tro det eller ej men det har jag :-P jag går en kurs uppe i helsingborg som heter "mode & trender" och jag fick en väldigt glad överaskning när jag kom dit första gången och det var att min gamla klasskamrat, Karina, också skulle gå den, så nu kände jag iallfall någon :-D och sen har jag även träffat två ny tjejer som heter Anna och Sofie, tror jag, jag e så dålig på namn men jag tror det var det....

I helgen träffade jag söta lilla Sonia och ikväll kommer jag nog lägga upp lite bilder på det för just nu har jag inte tid för jag måste komam tid till b

Kommentarer
Postat av: Anneli

Den matchar din Ipod :P

2009-02-04 @ 02:15:32
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0