plugg, plugg och åter plugg!!

hej hej !
Idag komemr jag sitta bänkad framför datorn i hopp om att jag ska kunna bli klar med min tenta som ska vara inlämnad på måndag men det får gå sodet går....bara jag har gjort allt jag kan :-P fast om det hade varit sant skulle jag inte ha väntat att börja med tentan bara en vecka innan den ska vara klar men jag e lite av en tidsoptimist och tror att jag klarar av att både skriva åtta sidor om sociolgiskt mode och samtidigt jobbar 6 timmar, allt på två dagar :-D
Men det finns en liten ljusglimt i min minst sagt tråkiga schema, jag ska få träffa lana idag :-D frågan e bara när? hon skulle ha rint när hon ätit en det var ett tag sen...jaja jag får väl ta tag i skrivandet tills dess i så fall.
En annan rolig sak som har hänt e att jag har äntligen beställt min underbara rosa dator <3 den blev lite dyrare än vad som var tänkt men o man vill ha en rosa dator får man betala också ^^ så nu e den betald och allt jag väntar på e att få den :-D jag kan inte vänta, hihi :-D
Men nu måste jag verkligen plugga annars kommer jag aldrig bli klar :-P


Jag och lana när vi var på stranden förra sommaren, och spelade en massa högljud musik :-D Åhh vad jag saknar värmen!!!!

jaja....over and out ^^ // Emelie

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha lana kommer döda dej när hon ser att du lagt upp en bild på henne i bikinni;)

2009-03-01 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0