ond fot och mycket skönhetssömn

hej :-D
Idag har inte varit mycket till en dag för mig...jag blev väckt tolv för att jag skulle gå ut med grynet och min fot gjorde jätteont vid detta laget så jag fick dra på min lilla gasstrumpa för att få det att gå över lite...visade sig att det gjorde inte stor nytta :-P sen när jag kom in gick jag in och la mig igen och sov till typ tre :-P för att äta inte jättegod mat och kollade på lite bilar, iom att min käre ford orion ska skrotas :-( och jag hittade jättemånga men om jag känne rmin pappa rätt kommer inte han tycka dem e bra....iallfall sen efter det har jag bara suttit här, framför datorn och varit ute med grynet två gånger till :-P och just nu väntar jag på att ett criminal minds-avsnitt ska bli klart så jag kan kolla på det...om det e någon i den serien jag tycker bäst om e det helt klart Reid han e helt gullig och det har handlat jättemycket om honom och hans familj nu...jaja nu e avnsittet klart så då beger jag mig väl :-P
Godnatto


det e så tråkigt att lägga upp ett inlägg utan en bild så här e min söta lilla hund grynet, som älskar att sova :-P

KRAMAR // Emelie

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag argumenterar fortfarande för att en stödstrumpa är till gamla personer!

2009-02-07 @ 17:06:19
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0