Ny bil!!!! :-D

hej hej ! :-D
För er som känner mig vet om att jag har hållt på att leat efter en ny bil i över tre veckor nu och nu har jag äntligen hittat en och min pappa höll faktisk med mig denna gången :-P en stor överaskning!
Men den har inte massa extra funktioner som typ centrallås eller cd-spelare men men man kan inte få allt....men det belv ialfall ingen vit bil för det hade jag sagt redan från början att om jag ska vara med och betal den så mitt enda krav att den INTE ska vara vit punkt slut!! ^^

Konstigt krav enligt vissa men vem vill egentligen ha en vit bil?? visst e den fin när den e ren men hur länge e den det? så för att gå till den absoluta motsatsen blev det en svart bil.....men missförstå mig inte om jag hade fått som jag ville så hade jag haft kvar den gamle forden (orion) den var som en gamal vän som jag har en hle del trevliga minnen men....t.ex. resan upp till idas sommarstuga...roadtripen med sonia och lana till eket....e bara några få :-)
men beskiktiningen gick inte sådär bra så vad ska man göra ?


från idas sommarstuga förra året :-D




det e inte just denna bilen som e min men det e samma modell (volkswagen polo) och färg....jag körde den lite idag och att få in backen var ju ett äventyr i sig :-P

jaja ni får har det så bra

KRAMAR // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0