får man ta skorna med sig in till himmlen?

ja jag gick ju inte och la mig som jag hade tänkt, utan istället var jag dum nog att gå in på h&m:s sida och kollade på kappan och sen hittade jag ju såklart två par skor som jag nu älskar...vad e det för fel på mig? jag har tillräckligt emd skor men nöjer jag mig? nej nej NEJ!!! :-P
jaja jag tänkte ni skulle få se hur dem ser ut :-D



Dessa e dem första och jag gillar dem för att dem e så ljusa och fina och klacken e underbar :-D, fats dessa kostar 349 kr.


och dessa e då bruna...såklart ser ni det med :-P men dessa har kilklack och jag vill inte riktigt ha såna just nu :-P fast dessa e häftigare framtill....och dem e billigare än dem andra dessa kostar bara 298 kr....förstår ni mitt dilemma? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0