ett nytt batteri kanske???

Idag har det inte hänt särskilt mycket...men jag vaknadeinte förrän vid två tiden...jag badade för att få bort stanken från gårdagen ^^ och sen kom mormor, morfar, janne och annika för tat fiak och fria grynet på hennes 5-årsdag...som egentligen imrogon....och sen kom min syster hit för att göra detsamma  :-P när kvällen började närma sig så skulle mamma och anneli hämta stoffe på lunds station för han hade varit hemma i småland denna helgen. och allting går bra fram tills att anneli går för att hämta stoffe och jag och mamma sitter kvar och lyssnar på musik då ser mamma att battreiett e rätt så lågt och man laddar ju batteriet ifall man har igång motorn så det skulel vi göra....men då var det redan försent...så där stod vi utan att få igång bilen :-P en väldigt snäll kille kom mde startkablar och försökte få igång den men det gick inte så han begav sig med sina andra väldigt snygga killkompisar :-P och vi fick ringa pappa så han fick komma och under tiden vi väntade tog vi lite foton, vi putade in bilen i en parkeringsruta och vi frös väldigt mycket....pappa kom till slut och så klart när han gjorde det så gick det direkt ^^ även fast min syster var väldigt negativ till försöket...haha tji fick hon....så efter att ha stått där i över en timme kunde vi till slut bege oss hemåt....och för att vara på säkra sidan så körde jag den lilla bilen tillsammans med mamma :-D
jag har inga bilder från händelsen men min syster har så när jag får dem lägger jag upp dem här... :-D

Over and out // Emelie :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0