Diabets?...Jag?

igår på jobbet läste jag en oroväckande sak....Det var någon som hade köpt kvällsposten och l´ämnat kvar den i lunchrummet så jag tog den och läste lite i den på min kvart :-P man måste ju sysselsätta sig...iallfall så fanns det en artikel om en äldre man som hade diabets och som tillägg åt artikeln hade dem skrivit upp en lista med vilka symtomer man visa ifall man hade diabets....och av typ åtta punkter stämde typ 6 av dem på mig...lite skrämande och det e ju inte så att jag äter och dricker särskitl lite socker så jag menar det e ju möjligt....en av punkterna som jag inte stämde in med var den där det stod att man tappar vikt utan att ändra sina matvanor....typiskt ^^


kanske lite för mycket av detta?? :-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0