Nya Kläder !

Hej igen !
jag skriver väldigt ofta nu i början, det e ett beetende jag brukar få när nåt e nytt, jag håller på med det ett tag sen slutar jag ofta men jag ska försöka att inte göra det denna gången.

men strunt samma :-p jag har handlat nya kläder idag och hela händelsen e lite konstig, jag gick förbi H&M och intalade mig att jag inte skulle hitta något där och att jag inte behövde något så jag gick inte ens in, men sen på vägen tillbaka såg jag ett par fina byxor för 198kr och jag behöver byxor så jag gick in enbart för att kolla på dem, och vad kommer jag ut med?
 En kjol, en tröja och ett par leggings och 370 kr mindre i plånboken!


min fina kjol/klänning



den här har bättre skärpa och storlek :-D

Kommentarer
Postat av: Amanda

oohu snygging där! ;)

2008-09-09 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0