MOVIE NIGHT!!

Jag har inte kunnat skriva på ett tag för att min dator har varit så seg att man inte kunnat ladda upp något men nu går den igen, som en kanin på speed :-D

I lördags bestämde sig jag och min syster för att ha en liten filmkväll, bara vi två, det var ett tag sen nu när hon har flyttat och allt.
Så vi bestämde oss för att kolla på en av våra gemensama favoritfilmer, nämligen "en riddares historia"


vi satt och körde replikerna med varandra för vi kan den filmen utantill båda två

( - I'll rather be a silly girl with a flower, than a silly boy with a horse and a stick.
  - It's called a lanse, hallo!)

Ni som har sett filmen fattar vad dem replikerna betyder...men kul e han, den där Wat :-D min favorit

jaja men sen började min syster sjunga och ni som har hört henne vet om att hon skulle mycket väl kunna passa in i bland dem tio värsta från idol, inget illa menat men det e sant.
iallafall har jag allt på video men min dator gör inte som jag vill så det går inte att lägga ut men ni får iallfall en fin bild på henne :-)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är inte snällt att lägga ut en sådan bild på mig!

Men kjolen i tidigare inlägg var extremt fin!

2008-09-25 @ 21:25:03
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0