Crazy Night !!!

Igår var en helt underbar kväll...jag och sonia körde upp till ljungby för att träffa vår söta lana :-D och vi körde nog fel minst fyra gånger, men en positiv bsak e at vi var väldigt allerta när det kom några skyltar och vi hade sjukt kul tillsammans :-P

När vi väl kom upp dit fick vi en sightseeing av ljungby av lana :-D den tog inte så lång tid men fint e där. Sen på kvällen var det menaingen att det skulle bli en brakfest på studentpuben...jag fick fint lockigt hår av lana och alla kläde upp sig men det kom inte så många till puben...men vi drack och mådde bra vid den tidpunkten ;-)
sen stack vi till efterfest...eftersom lana halsade en öl innan vi gick från puben kände hon sig inte på topp när vi kom till patricks efterfesst...det e nog allt jag behöver säga om det ^^ jag och lana begav oss hemåt rätt så tidigt så att hon kunde däcka i sin säng medan sonia stannade kvar tills klockan fem ! då en martin var så snäll att följa henne hem :-D
vi vaknade nyss och snart e det dags för en kopp te så att man blir lite piggare....

Men kul var det verkligen..,.om mitt inlägg idag e lite flummigt och felstavnivnigar och sånt så e det bara för att jag inte kan skriva mede mitt ena finge rför det klämde jag i en dörr och sen också för att jag e helt väck just nu :-P

Men det kommer några bilder från gårkvällen när jag kommit hem igen .....kramar :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0