shopping värre !

hej hej idag fick jag shoppinghysteri...både postivt och negativt...positivt: jag hade kul och jag köpte fina kläder negativt: min plånbok krymper ju mer jag lägger ut och det går inte så bar ihp med min plan med att böja spara mer pengar :-P
jaja jag tänkte delge mig av fina bilder av dem flesta sakerna jag köpte :-D ni får gärna säga vad ni tycker om det :-D


dessa väldigt häftiga leggingsen kommer från gina tricot och jag blev helt förälskad i dem när jag fick låna dem när jag var hårmodell så jag stack iväg för att köpa dem själv :-D men mina föräldrar var inte riktigt lika positiva, men vi behöver inte gå in på vad dem sa :-P

idag var det clubdag på vero moda på nova och till dem 50 första köpande medlemmarna gav dem en "goodibag" och jag köpte en fin lila långärmad tröja för 90 kr, jättefin och så fick jag denna påsen med en bok, en tidning, en godispåse och en reseorganiserare. väldigt fina saker :-D


och en var jag ju självklart inne på topshop och där kan allt hända, för någon som eintresserad så önskar jag mig presentkort där i julklapp och födelsedagpresent :-D men den här röda långärmade tröjan e helt underbart mjuk, jag har på den nu medan jag skriver detta så jag ljuger inte :-P

 när jag var hårmodell använde em sånt här puder för håret och det funkar verkligen...det ser ut som vanligt puder fast det e vitare men så bra det e....fats sen kostade det också 169 kr men det e så värt det :-D

och nu till den bästa saken som har hänt idag....jag fick post och denna posten har jag längtat efter, lana skickade nämligen biljetterna till björn gustavsson och jag fick dem idag, tillsammans med ett väldigt fint brev från bella själv ^^


hihi nu e det bara en dag kvar tills vi får se honom...jag och min syster och en massa andra främligar :-D

kramar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0