hej på er alla :-D

just nu sitter jag i min systers lägenhet med en massa pojkar, i vanliga fall hade det kanske borde varit som himmelriket men just nu känns det nästan som motsatsen. fyra väldigt korta pågar har kommit ända från "the holy land" (USA) :-P för att träffa min syster och visst e dem trevliga men min engelska tål inte för mycket påfrestning och inte nog med det så e en vis annan person ocskå här...men men jag överlever, evelina km precis så jag e inte totalt ensam.....men nu måste jag väl börja ara lite social men jag pallar egentligen inte men jag måste ju ha kul ikväll...jag ska ju jobba imrogon :-P

hej hej hoppas i alla har en underbar kväll.... kramar :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0