hårmodel för en dag

Idag var det dags att vakna tidigare än vanligt och bege sig in till malmö för att vara hårmodel...jag var hundra på att jag skulle få en mörkare färg eller iallfall rödare färg...men icke hade jag rätt istälelt så blonderade dem mitt hår....men finfint blev det enligt mig och dem som har sett det än så länge :D
Jag kom dit klockan åtta på morgonen och vi alla lämnade salongen runt halv sju ungefär....det var många timmer men så kul det var och jag träffade även en massa av trevliga människor som även dem blev riktigt fina i håret


Jag var inte ensam att heta emelie, den här väldigt positiva tjejen gjorde också det


Det var även med två killar som visade upp sig för dem andra frisörerna


Den här pagen blev bara så himla fin på henne, vem kunde tro att hon hade långt, vågigt och blondt hår?

och sen till slut får man väl visa hur man själv blev så får ni bestämma ifall det blev bra eller inte för er del...jag vet redan vad jag tycker :-D


Nu kommer det ju inte vara lockigt för alltid men det var kul så länge det varade och så fina uppsättningar jag fick....tack så mycket :-D


Senare ikväll har jag varit och träffat lana, sonia och vanja det var kallt men kul att få se dem igen och se hur dem reagerade på mitt hår men alla verkade positiva...hoppas dem menade också...

jaja nu e det dags för mig att gå och lägga mig, jag ska ju upp och jobba imrogon klockan tio...tur att vi ska ställa om klockan så att man får en timme längre att sova :-D det behövs efter en sån här kul, men lång dag :-D

Godnatto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0