gulliga djur och odrägliga ungar

Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat....iallfall har det känts som det. I verkligheten så var det bara 5 ½ timme men efter det skyndade jag mig hem för att hinna duscha för att vi skulle ha värsta släktkalaset hemma hos oss. Något jag verkligen inte såg fram emot....jag gillar inte mina släktingar alledels för mycket och alla mina kusiners ungar gör allting hundra gånger värre....det kändes som en dagís....eller nä mer som ett zoo alla sprang omkring och skrek och brottades. Som tur var hade jag min syster där som kunde hålla mig sällskap och hennes väldigt trevliga pojkvän, christoffer. jsag har ju gett honom några små tips nu till att få som han vill ^^ inget vi avslöjar för någon annan :-p

Men allt som allt hände inget dramatiskt och jag hade en hel del kul med att svar på fina sms från vänner som tyckte synd om mig :-P

Tidigare i veckan snackade jag litegrann med strömis (fredrik) på msn och han skickade jättemånga gulliga bilder på djur jag tänkte lägga upp några stycken så att ni cokså får se hur gulliga dem e :-D

 gulliga små kattungar

 en söt kattunge med en anka

och nu till den gulligaste av dem gulligate....

....hur underbara e inte dessa små sötnosarna :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0