fika med flickorna och mer besatthet !

hej igen ! :-P

Tidigare idag var jag och fikade med söta lilla therese och magdalena från min förra klass.
Det var mysigt och jag tror att jag och therese beter oss som ett gammalt gift par från andras ögon...fick det intrycket idag....men det gör ingenting :-p


här e söta therese ifall ni har glömt hur hon ser ut men jag har ingen bild på magdalena tyvärr...:-(
men men en trevlig dag var det coh jag köpte två nya ögon skuggor precis som therese gjorde :-p


och sen var det med min besatthet igen....jag måste ju lägga upp en bild på honom ifall ni inte vet vem det e :-P

så här såg han ut för några år sen, när jag inte visste något om honom...han var väldigt gullig då också :-P

men nu ser han ut så här, nu när haj har vuxit till sig litegrann...:-D enda problemet jag kan se e att han e typ hyperkristen helt på tok för mycket, vad e det för grej med en "purity ring" e det berklign nödvändigt ? :-p men men han får väl göra som han vill....men snygg e han det kan ingen säga emot :-p


kramar på er alla igen :-P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är besatt och han är INTe snygg!

2008-10-13 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0