en underbar pojke

Idag på mitt väldigt tråkiga jobb hände en väldigt rolig sak. En helt underbar pojke kom i min kassa med sin kompis och låt mig bara säga att min underbara pojke såg helt magnifik ut, inte alls som sin kompis :-P iallafall så handlade han nåt litet och så log han vänligt hela tiden och sen när dem skulle gå, vände han sig om och sa: "ha en trevlig dag"
Resten av mitt pass höll jag uppe mitt leende enbart av vad han hade sagt till mig.
Så därför tänker jag tillägna detta inlägg till min underbara pojke :-D

Hoppas han kommer igen....hihi....jag låter säkert helt fjortis och sånt men just nu, idag bryr jag mig faktiskt inte....för jag har träffat en underbar pojke idag! :-D

kramar :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0