besatt, jag??

Hej hej :-D

jag har haft en kul helg med en massa engelska...även fast jag inet kan det så bar så gickd et riktigt bra :-P jag har inte rikgti haft tid att skriva om det förrän nu men nu e det här....
Anneli hade fyra personer får usa som skulle komma på besök så i lördasg bestämde vi oss för att ta med oss dem ut i malmö för att visa hur man festar i sverige :-P jättekul ^^


här är dem flesta iallfall....den bästa bilden jag har :-D

vi stack hem vid tretiden och sen på söndagen jobbad ejag för min syster så hon kunde ha så mcyekt tid med dem som det fanns och sen på kvällen åt jag på max med lilla sonia sen stack ajg hem till min syster för att säga hejdå till amerikanarnaoch vi kollade på "cars" kul var det :-p

och till sist har jag blivit besatt av två saker....en sak e mindre pinsam så jag börjar med den, det e  nämligen så att det e låt jag älskar den e med i "gossip girl" men den e bara så underbar ni måste höra den:

http://www.youtube.com/watch?v=eAEHHHX_dk4

och den för en mer pinsamma besattheten....det finns en grupp som heter "jonas brothers" som säkert dem flesta har hört talas om men det e inte dem jag e besatt av....bara den mellersta brodern, joe, han e helt underbar och han kallas "the funny one" av dem tre bröderna och det e han verkligen....jag ni hör ju bara hur mycket jag vet redan och jag har bara varit besatt i några dagar :-o men men ni får uppdateringar hur det går för mig att bli av med denna bessattheten för det måste jag!!!


Kramar tills vi hörs och ses igen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0