att jobba eller inte...?

idag efter min shoppinghysteri skulle jag då köra till jobbet....för det stod på mitt schema att jag skulle jobba mellan fyra och åtta...så jag åker iväg men när jag kommer dit finns jag inte uppskriven på "lappen" (där det står vilken kassa man ska ha och när man ska ha rast) så jag blev lite konfunderad och det blev louise också....så jag går upp för att kolla på mitt schema så att jag inet tagit fel på dag eller nåt sånt...men det har jag inte...så jag fick ringa till min chef och fråga henne vad som hade hänt....allt slutade med att det had eblivit ett misstag så istället för att sticka så stannade jag för att hjälpa till lite på golvet...och sen hade malin nackspärr så jag fick ta henne i kassan ett tag...men jag jobbade bara i två och en halv timme så jag ska ju inte klaga....men en lite sorglig sak som har hänt idag...eller rättare sagt inte hänt idag...min underbara kilel såg jag inte skymten av :-( men jag hoppas att han ska återvända :-D

Den nya killen i kassan, oscar, verkar vara en riktigt trevlig påg :-D och han ska en tid för mig nästa vecka så jag kan hälsa på min kära lana/bella i ljungby och om allt löser sig så tar sara min tid på torsdag nästa vecka och i så fall e allt fixat :-D

ja nu har jag berättat lite om hur min "jobbdag" har varit idag....trevlig men kort ^^

nu ska jag sova godnatt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0