missade glöggen :-(

Det e så typiskt mig...asså det e enbart jag som kan råka ut för något sånt här....jag kanske har dålig karma eller så gillar inte gud mig helt enkelt...något av det e det iallfall....för varför skulle jag annars missa björn gustavsson när jag hade biljetterna i min hand?
jo för att jag så korkad att jag inte tänker på att kolla vilken tid det börjar utan jag har bara intalat mig att det börjar nio....så när väl dagen kommer när jag äntligen ska få se min älskade björn kommer jag hem från jobbet runt sju och kollar på biljetterna för att lägga fram dem så att vi inte glömmer dem...då ser jag det hemska....det började redan 17,30 så vi missade det.....

lessen det e vad jag blev....så nära men ändå så långt borta....och som sagt typiskt mig!

Men man kan inte deppa för länge över spilld mjölk så att säga så jag tänker att han kommer nog fler gånger....eller ja det måste han :-)

men över till något helt annat jag hade en väldigt trevlig halloweenkväll med min kompis grisen (therese) och vi mysde och lagade mat tillsammans....till och med vin drack vi, riktigt vuxna och sen hade vi hyrt tre filmer som vi kollade på och sen var vi trötta så vi somnade bums.
Filmerna var faktisk helt underbara allihopa...eller iallfall på olika sätt....vi började med att kolla på "love"  med brittnay murhpy ( eller jag tror det stavas så) och efetr det tittade vi på "stardust" och den e bara så underbar jag hade sett den innan men therese höll med :-D och till sist blev det e typisk hollywoodfilm nämligen "just my luck" med lindsay lohan :-p väldigt undehållande :-D
 
kramar :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0