geek in the pink

inte nog med att jag älskar den låten, "geek in the pink", men nu e jag faktiskt det själv också....och stolt över det såklart :-P jag har nämligen köpt min vintermössa ida och som alla känner mig vet e att jag älskar rosa och har en del saker som e det :-P men nu har jag även en rosa mysmössa :-D med fina rosa vantar till, nu ska bara mamma sticka en halsduk till mig eller så hittar jag kanske en uppe i Ullared för jag ska dit på tisdag :-D

 så här fina akn man vara :-D helt underbara enligt mig :-D

 och sen e det lilla jag i min nyinköpta mössa :-) osminkad och allmänt trött men ändå

och en annan sak som har hänt idag e jag äntligen bytat mina leggings som jag köpte tidigare veckan för dem var för stora men ingen gina tricot affär har haft dem i s men nu e det också fixat...inget kan bli bättre....även fast mina föräldrar fortfarande tycker dem ser hemska ut :-p men det e ju inte dem som ska ha på sig dem, fats det hade sett kul ut ifall min mamma hade tryckt i sig dem :-P
nej men va taskigt det lät :-p

Vi hörs snart igen kramar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0